دکوراسیون مغازه لوازم آرایشی
نوشته شده توسط : bamana

دکوراسیون مغازه لوازم آرایشی: از آنجایی که از نام این مغازه هم مشخص است، خانم ها به آنجا بیشتر مراجعه می کنند. بنابراین باید از روحیه خرید آنها با خبر باشیم و بدانیم چطور در اوج مرتبی همه چیز را برای بهتر دیده شدن در چه محلی و چگونه قرار دهیم. مهم ترین عامل در طراحی دکوراسیون مغازه لوازم آرایشی چیدمان و نظم در ارائه نمایش محصولات آرایشی برای مشتریان است.

دکوراسیون مغازه لوازم آرایشی

در این قسمت نکات مهمی را به منظور ارائه اصولی دکوراسیون مغازه لوازم آرایشی، برای شما شرح خواهیم داد.

لازم است در طراحی دکوراسیون مغازه لوازم آرایشی به نکات زیر توجه نمایید.

دکور و قفسه ها

دکور و قفسه ها را طوری طراحی نمایید که در مرتب ترین حالت، به راحتی قابل دیدن باشد. بهتر است تستر هایی از وسایل آرایشی برای انتخاب راحت تر مشتریان در دسترس آن ها قرار داده شود. همچنین قفسه ها و دکور ها را طوری طراحی نمایید که فضای لازم برای تردد در بین استندها و دسترسی کامل به لوازم برای مشتریان وجود داشته باشد.

انتخاب رنگ

همانطور که می دانید یکی از موارد مهم در دکوراسیون داخلی، انتخاب رنگ مناسب دکور می باشد. تاثیر رنگ علاوه بر فضای داخلی، در ویترین مغازه هم تاثیر چشمگیری دارد. در انتخاب رنگمناسب باید دقت نمایید. همچنین با استفاده از متریال های شیشه ای و نورپردازی های حرفه ای روی استندها و همچنین ترکیب بندی های رنگی زنانه می توانیم لطافت و زیبایی این طراحی را دو برابر کنیم.

 

ادامه مطلب





:: برچسب‌ها: دکور ویترین مغازه لوازم آرایشی , دکوراسیون داخلی فروشگاه لوازم آرایشی , دکوراسیون فروشگاه لوازم آرایشی , دکوراسیون مغازه لوازم آرایشی , ,
:: بازدید از این مطلب : 47
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 6 ارديبهشت 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: